راهنمای استفاده از بادکش صورت یا کاپ سیلیکونی

نحوه ماساژ صورت با کاپ صورت

در صورتی که شما نیز یکی از انواع کاپ صورت را تهیه کرده اید و یا قصد خرید آن را دارید، لازم است که نحوه استفاده موثر از این کاپ ها را بدانید. ممکن است از خود سوال کرده باشید که هر کدام از سایزهای مختلف کاپ مخصوص چه بخشی از پوست است و روش کار با آن چگونه است، در این مطلب میخواهیم نحوه استفاده از بادکش صورت به شکل اصولی را به شما نمایش دهیم.

در صورتی که سوالات بیشتری در مورد بادکش صورت دارید و یا قصد تهیه یکی از آنها را دارید، توصیه میکنیم صفحه معرفی و خرید بادکش صورت را مشاهده کنید.

تفاوت سایزهای مختلف کاپ صورت چیست؟

معمولا از کاپ کوچک برای دور چشم و لب، از سایز متوسط برای سایر نواحی صورت و گردن و از سایز بزرگ برای بدن استفاده میشود.

آموزش استفاده از بادکش صورت سیلیکونی

  1. ابتدا صورت خود را کاملا با آب ولرم و یک تمیز کننده ارگانیک بشویید و به آرامی آن را خشک کنید. در صورت دسترسی، صورت را با فیس براش بشویید چون پاکسازی کامل تری نسبت به دست دارد.
  2. سپس، پوست را با استفاده از چند قطره از روغن مخصوص (ترجیحا روغن آرگان) چرب کنید، روغن به كاپ جازه می دهد تا به راحتی و آرامي و بدون جدا شدن از پوست به روي پوست حرکت کند.برای پوست های چرب از روغن آرگان و سایر پوستها از روغن آرگان و جوانه گندم و نارگیل استفاده کنید.
  3. یکی از كاپ ها را بین انگشت شست و سبابه خود بگیرید و آن را فشار دهید.
  4. در حالی که هنوز آن را فشار می دهید، آن را به روي پوست خود فشار دهید.سعي كنيد مكش با فشار متوسط انجام شود.
  5. اجازه ندهید که كاپ به مدت بیش از يكي دو ثانيه در يك نقطه باقی بماند چون کشش متمرکز می تواند منجر به کبودی شود. بهترین روش این است که كاپ های صورت را همیشه در حال حرکت نگه دارید.
  6. توصيه مي شود براي جذب بهتر سرم ها و ككتل هاي پوستي، آنها را پس از ماساژ با كاپ بر روي پوست اعمال نماييد.
  7. برای صورت، مدت زمان انجام ماساژ ۵ دقيقه و انجام آن در ماه اول ۲بار در هفته و از ماه دوم ۱ بار توصيه شده است. هفته ای ۳ بار هم از گواشا یا ماساژ بادست و یوگای صورت استفاده نمائید. و برای اطراف چشم ۱ بار در هفته به مدت 1 دقیقه و با فشار بسیار کم.
  8. پس از اتمام ماساژ 20 دقیقه صبر نموده و سپس صورت را آب و شوینده مناسب پوست خود شسته خشک نموده و آبرسان یا مرطوب کننده بزنید.
  9. کاپ ها را هم با آب و مایع دستشویی شسته و با دستمال تمیز خشک نمایید.
  10. برای ماساژ سلولیت از کاپ بزرگ به همراه روغن مخصوص سلولیت یا روغن لیمو ۷ بار در هفته و هر بار به مدت ۱۰ دقیقه استفاده نمایید

راهنمای استفاده از کاپ سیلیکونی

هشدارها در هنگام استفاده از کاپ صورت

  1. اگر زخمهای باز، بریدگی، جوش و یا خال های برآمده را بر روی صورت خود داشته باشید، دقت کنید که بادکش را بر روی این موضع ها قرار ندهید، به محل تزریق ژل و بوتاکس هم نزنید.
  2. استفاده از كاپ برروي گردن در ناحیه زیر گوش به دليل نزديك بودن شريان هاي اصلي به پوست مطلقا ممنوع است.
  3. از فشار بيش از حد و ثابت نگه داشتن كاپ در يك نقطه پرهيز كنيد.
  4. استفاده از كاپ برای مکش پوست روی شکم زن باردار اکیدا ممنوع است.
  5. قرمزي احتمالي پوست بعد از استفاده طبيعي بوده و پس از چند ساعت بهبود مي يابد.
  6. در صورت انجام جراحی صورت، تزریق چربی و نظایر آن، قبل از استفاده از کاپ با پزشک خود مشورت کنید، ممکن است پزشک شما توصیه نماید استفاده از کاپ رابر روی آن بخش از صورت با مدتی به تاخیر اندازید.
  7. اين محصول از سيليكون HTV گريد بهداشتي تهيه شده طول عمر بالا سال داشته و ايمن بودن در مقابل كليه مواد خورنده، سازگاري با بدن و عدم بروز حساسيت از ويژگي هاي آن مي باشد.

محصولات پر فروش

مقالات پیشنهادی
محصولات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست